fredag 7 oktober 2011

Jag fick en liten present

En liten överraskning mitt i veckan, världens sötaste lilla tändsticksask ! Dekorerad med sammetsband, fjäril och hjärtberlock. Handgjord och därmed unik. Tack snälla väninnan för denna söta gåva ! Liten odd molly rapport, jag har ju legat lågt med inköp, men igår så kunde jag inte hålla mig längre, så jag klickade hem en liten favorit som jag har spanat på ett tag. Det var allt för idag.
                     Kram Pjollret 
                          

5 kommentarer:

  1. Den var ju fin den lilla asken. Lite Odd Molly stuk över den med den lilla fjärilen.
    Nyfiken på vad det är som du klickat hem.
    Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Saknar dina uppdateringar!!!
    Mamma Mia

    SvaraRadera
  3. Hallojsan
    Det är bara att ta fram symaskinen och börja skapa,
    Det fixar du i ett nafs!
    Krim Mimmi Mii

    SvaraRadera
  4. Nu har jag gjort det du borde ha gjort! Vadå undrar du? Uppdaterat min blogg och med ett inlägg som du egentligen borde ha skrivit på din blogg dessutom.
    Många kramar från hon med mjölken. Mamma Mu

    SvaraRadera
  5. Testar att kommentera på din blogg. Det fingerar på min.
    Mia

    SvaraRadera