tisdag 18 januari 2011

Reafynd från by Ti Mo

Detta långa linne/ underklänning beställde jag från Factory på 50 % rea. Det är perfekt längd till mig som är lite kort. Det ska vara ljusrosa , men det ser nästan ljusbeige ut på bilderna. Det kanske blir rosa i dagsljus.
Jag har inte provat det än, men jag vet att det passar eftersom jag har det i svart och offwhite också. Jag flexade lite tidigare idag från jobbet och lallade lite på stan. Jag provade några söta mollysar på rean, men köpte ingenting. Väntar febrilt på Odd mollys vår och sommarsläpp.




Godnatt o Kram från Pjollret 

2 kommentarer:

  1. Den bra till mig! En riktigt sötnos.
    Mamma Mkia

    SvaraRadera
  2. åh vad fin, extra roligt när det är på rea också hehe... väntar också på odd molly släpp, så himla fina kläder att det känns som det är mer värt att inte handa massa på rean och spara pengarna till den nya kollektionen! Kramar J

    SvaraRadera