torsdag 27 januari 2011

Spinner silk skirt

Hej !
Här visar jag ytterligare ett reaklipp, Spinner silk skirt vintage chalk. Jag har ingen överdel som passar klockrent till, men jag har ändå provat tre kombosar som jag visar här. Jag har även gjort en snabbtur till stan idag och mollyspanat lite. På Kålle o Ada i Göteborg så fanns Carrot jeansen på 70 % , st I och 2 iallafall vad jag kan minnas. Mycket fint  men jag köpte inget. Spinner kjolen beställde jag på Blue Lawn, skickade den till en bekant i England som i sin tur skickade den till mig. Bra va!




                             Tunika i bomullsjersey som jag har köpt på NewLook i London.

Beigerosa linne från Rosemunde, underbar blandning av bomull och silke. Benvit kofta från Noa noa.

söta knappar 


   



















Halsbandet har jag fått av en student på jobbet som gåva.



Ryggen på Noa noa koftan. 
Natti natti ! 

2 kommentarer:

  1. Jättefint lilla du!
    Kramis Mia

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte det var väldigt fint med den vita koftan :) men det andra var också fint!! Kraam J

    SvaraRadera