fredag 11 mars 2011

Dagens outfit och lite annan klädprovning

Primeboots och två år gammal kappa från MQ
här ser man nästan hur jag ser ut
Min cykel i bakgrunden
blå favorit boots från Marks and Spencer
Teddyfodrad jacka från Bondelid
mörkblått sammetsband i midjan
känsliga tittare varnas
kanske lite oanständig urringning
ska prova med linne under
dessa bilder är tagna i sovrummet
Varit ledig idag, strosat på stan lite med goda vänner. Mycket trevligt men det blev inga bilder tagna i stan. De är tagna på eftermiddagen idag av mina familjemedlemmar efter mycket tjat från mig. Jo jag vet om att det är rörig bakgrund. En del av bilderna är tagna i vår pyttelilla ostädade radhusträdgård. Jag trivs så himla bra i min svarta odd molly Tutu tunika. Jag har även provat Joy blusen med jeanskjol och blå boots. Jag vet inte varför texten hamnat här, ensam hemma just nu ingen som kan hjälpa mig att justera. Har följt nyheterna angående jordbävningen i Japan det är helt ofattbart. Tänker på alla drabbade. 
Kram

1 kommentar:

  1. Den är väldigt fin Tutu Tunikan. Jou blusen passar väldigt bra till jeanskjolen.
    Kramis Mamma Mia

    SvaraRadera