onsdag 16 mars 2011

Earhart cardigan

Nu så är min andra Odd molly kofta inköpt.Jag provade även Begonia cardigan idag men den såg konstig ut på mig. Har alltså två stycken nu, Wilma mankiller och så den här. Jag har tagit lite bilder på den med vår stökiga altan i bakgrunden, det får ni stå ut med. Den passar fint ihop med den här Odd m klänningen Signtist v dress tror jag den heter. Det var fortfarande lite sol kvar när vi tog de här bilderna, kunde tom sitta ute en liten stund och dricka kaffe. Jobbat idag tränat zumba . Ledig imorgon kan alltså sitta i soffan och uggla ett tag till.
                        Kram Pjollret













3 kommentarer:

  1. Den var ju gullig och kläningen ser ju juvlig ut den med!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jättefin kofta och passar till den söta klänningen! =) Kramisar

    SvaraRadera
  3. Jag blev "teriterad" när jag skulle lägga upp fler bilder och det inte blev som jag ville. Finns nog någon bild på den tunikan som jag lämnade tillbaka. Vi har sjungit på Vingen idag. Hade på mig samma som på sista bilden men med svart kjol. Natti natti Mamma Mia

    SvaraRadera