fredag 25 februari 2011

Osmickrande

Igår så var jag med bästaste väninnan på stan hela dagen, mycket trevligt och avkopplande. Långlunch med mycket babbel och skvaller. Vi provade mollysar i fyra butiker, det blev dock inget köp jag har ju nyligen köpt Wilma koftan. Väninnan äger ingen molly alls, men nu så har hon ju fått en liten introduktion. Själv så provade jag bla hook up dress och rock a fellow underklänning. MYCKET OSMICKRANDE  på mig då jag drar en del över byst och är liten nertill med smala höfter. Jag kan inte hålla mig för skratt när jag ser bilderna, det ser ju roligt ut. Jag har provat dem i st 4. Jag får helt enkelt njuta av att se andra i dessa plagg. Det var allt för ikväll, ska snart nana kudden jobbar hela helgen klockan ringer 5.15..

              Kram Pjollret

2 kommentarer:

  1. Så kan det vara i bland. Kanske någon annan blir glad att just dem plaggen blev kvar i affären och som gladeligen köper dem ocj blev en påse rikare.
    Kramia Mamma Mia

    SvaraRadera
  2. Väldigt fina! men det är bra att inte alla kan ha samma kläder ;) men jag tycker undeklänningen var fin på =)

    SvaraRadera