söndag 13 februari 2011

Söndagspromenad med Tutu o Broken coat

Hej ! Idag så har jag tagit det lugnt, grejat lite hemma med tvätt etc. Den här veckan så har jag tränat fyra gånger, så det blir vila idag och imorgon. Ska till IKEA imorgon och spana in deras sortiment av gardintyger. Vi har målat om två sovrum, alltså behövs det nya gardiner. Vi tog en promenad idag, fortfarande halt man får gå sakta så man inte halkar. Passerade en stor gran på promenaden, och min man knäppte de här korten på mig med den i bakgrunden. Jag är mycket nöjd med min svarta Tutu, den känns lite " rolig " fast den är svart. Fina detaljer och så är den ju inte kolsvart den är ju " almost black ".




 Ha en fortsatt mysig sö kväll Kram Pjollret

2 kommentarer:

  1. Gott med en promenad i solskenet även om jag kom ut på en promenad när solen försvunnit så var det skönt att komma ut.
    Kramis Mia

    SvaraRadera
  2. Den är jättefin =) väldigt användbar! Önska jag inte kände mig så dålig så jag också kunde passa på att njuta ute när det är sol! Kramisar

    SvaraRadera