torsdag 10 februari 2011

Paket med Primeboots

Svarta primeboots har jag velat ha länge, och nu så slog jag till efter ett tips på en blogg som jag brukar kika in på. Jag vet inte hur man länkar men bloggen heter en skopa odd och en tesked molly. Ringde till den här affären i Lysekil och det fanns ett par svarta kvar i min storlek. Jag betalade 1600 kr inkl frakt. Tack snälla du för tipset !!  Jag tycker att de känns något stora i storlek, men en storlek mindre kanske blir för små trots allt. Nu måste jag lägga mig.
           Gonatt o kram från Pjollret

2 kommentarer:

  1. Åh, så himla tuffa! Vilket kap! Om dom är lite stora kan man kankse lägga in en extra sula:) eller om det är kallt har man ju plats för extra strumpor! puss och kram J

    SvaraRadera
  2. I bland skall man ha tur!
    Mamma Mia

    SvaraRadera